Toto dítě již svého "adoptivního rodiče" našlo. Na pomoc čekají další dívky a chlapci, kteří nemohou chodit do školy a potřebují vaši pomoc. Pomozte jednomu z nich.
Chci adoptovat na dálku
7 000 Kč / rok
Bigambo Steven (rolník)
Namususwa Juliet (rolnice)
bratr Byakatonda Elivis (12 let)
bratr Musasizi Evans (10 let)
bratr Bigambo Enock (5 let)
bratr Mukama Samson (3 roky)
sestra Babirye Agnes (1 rok)
St. Elizabeth Nursery P/s
2. třída ZŠ
matematika
učitelka
hraní vybíjené
Jsem Rebecca a mám 8 let. Jsem opravdu nadšená ze školy. Vedu si dobře a vždy patřím mezi nejlepších 10 žáků ve třídě. Jsem zodpovědná holčička, brzy ráno vstávám, protože musím chodit 3 kilometry pěšky z domova do školy a vchci dorazit včas. Jsem smutná, když dostanu méně bodů v nějakém z předmětů. Jsem pokorná a přátelská. Ráda se dělím s mými přáteli.Pokud si o přestávce ve škole koupím třeba cukrovou třtinu, podělím se s nimi. V volném čase se ráda houpu a nesnáším, když mě někdo štípne do tváře, když jsem udělala něco špatně.
Žiji se svými rodiči v jednom domě. Náš dům je asi 3 kilometry od školy. Jsme velká rodina.Máme celkem 9 členů – rodiče, 2 nevlastní sourozenci a 5 dětí včetně mě. Můj starší bratr bydlí u babičky. Náš dům není omítnutý a okna nejsou spravená. Máme malý pozemek, kde pěstujeme maniok, kukuřici a fazole. Živíme se tím, že prodáváme část úrody. Můj otec dříve vyráběl dřevěné uhlí, ale vláda nám to nyní zakazuje. Tatínek často chodí ještě kopat k sousedům, aby vydělal nějaké peníze navíc. Bohužel to nestačí na naše školné. Jsme smutní, když nedostaneme vysvědčení kvůli tomu, že nejsme schopni zaplatit školné. Oba rodiče zpívají ve sboru a chodí na schůze naší komunity. Rodiče plánují koupit větší kus půdy, abychom mohli více prodávat a mít více peněz. Pak bychom mohli chodit pravidelně do školy.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®