Toto dítě již svého "adoptivního rodiče" našlo. Na pomoc čekají další dívky a chlapci, kteří nemohou chodit do školy a potřebují vaši pomoc. Pomozte jednomu z nich.
Chci adoptovat na dálku
7 000 Kč / rok
Francis Ssenungi (zemřel)
Sofia Naigaga (pomocná pracovnice ve vesnické škole)
sestra Bridget Nakirya (4 roky)
bratr Fracis Exavia Ssenungi (2 roky)
Masaaba R/C primary school
předškolák
počítání
zdravotní sestra
skákání přes švihadlo
Jmenuji se Mary a jsem předškolák. Škola mě strašně baví, hodně se hlásím a mám radost, když mám dobré výsledky. Umím se podepsat a počítat od 1-20. V posledním hodnocení jsem měla skoro plný počet bodů. Ve škole ráda kreslím a vymalovávám, ale ještě neznám barvy. Maminka mě chválí, protože se umím sama umýt a připravit do školy. Baví mě vyrábět si panenky z banánových listů, ale opravdu nemám ráda, když mi je mladší sestry berou. Umím si také vyrobit švihadlo na skákání a také mě baví zpívat. K jídlu mám nejradši kasavu a fazole, maso moc ne. S babičkou chodím do kostela a sedíme vždy spolu.
Bydlím s maminkou a sestrami a máme domek s dvěma místnostmi. Je postavený z cihel a má plechovou střechu a také máme menší políčko, kde si pěstujeme zeleninu na jídlo. Maminka pracuje ve škole, ale vydělává si málo peněz a nestačí nám to na školné a všechny naše potřeby. Tatínek nedávno náhle zemřel, tak to bylo pro nás hodně těžké a je to pro maminku bez něj hodně složité. Chodí také pracovat k jiným lidem na políčka, aby si přivydělala. Máme 2 kozy, ale nemají zatím dost mléka, abychom mohly prodávat. Mamince moc záleží na tom, abychom mohly chodit do školy a měly dobré výsledky. Do školy chodíme pěšky asi půl hodiny. Máme dobré sousedy a máme se navzájem rádi, také pomáháme v naší komunitě a modlíme se společně.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®