Toto dítě již svého "adoptivního rodiče" našlo. Na pomoc čekají další dívky a chlapci, kteří nemohou chodit do školy a potřebují vaši pomoc. Pomozte jednomu z nich.
Chci adoptovat na dálku
9 000 Kč / rok
Roční příspěvek na podporu dítěte se speciálními potřebami je vzhledem k vyšším nákladům na vzdělání vyšší než u dítěte bez zdravotního postižení. Více informací
Alexander (designér, bez stálého výdělku)
Elena (péče o dítě se zdravotním postižením)
domácí vzdělávání
2. třída ZŠ
Matematika, čtení
čtení knih
Dobrý den, jmenuji se Iosif a studuji ve 2. třídě. Jelikož nemohu chodit a pohybuji se na invalidním křesle, do školy nechodím. Učitelé ke mně přicházejí domů, líbí se mi hodiny matematiky a čtení. Příští rok už půjdu do školy a opravdu se na to těším. Doufám, že budu mít mnoho přátel a bude tam hodně legrace. Moc se mi líbí, když mě moji rodiče vezmou na procházku do města.
Žiji s rodiči ve dvoupokojovém bytě. Máma je právnička, ale kvůli mému zdraví nepracuje a musí se o mě starat. Táta nemá práci. Rodičům je teď velice těžko. Dočasně žijeme s babičkou na vesnici, onemocněla a potřebuje neustálou péči, protože dědeček se o ni také už nemůže starat, má invaliditu druhého stupně. Dům prarodičů je bez vybavení, vody a toaletu máme na ulici. Ale ať se děje, co se děje, naše rodina je velmi přátelská a všechno spolu zvládneme.
Iosif je chlapec s mozkovou obrnou a na invalidním vozíku.
Fakta o zemi
Charitní programy v Bělorusku reagují na velkou sociální tíseň rodin zejména na vesnicích. Děti z chudých rodin žijí nejen v materiální nouzi, ale také bez možnosti rozvíjet svůj talent a trávit hodnotným způsobem volný čas. Naše pomoc má v Bělorusku ještě další rozměr – umožňuje lidem získat zkušenosti s fungováním demokratického systému.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®