Sselwanga Francis (práce v zemědělství)
Nantume Joan (zemřela)
St. Elizabeth Nursery School
školka
matematika
učitel
fotbal
Dobrý den, jmenuju se Aron. Jsem disciplinovaný a slušně vychovaný. Návštěvu u nás doma vždy náležitě přivítám a všechny zdravím jak se patří. Mám zájem učit se nové věci. Moje výsledky jsou spíš průměrné, ale do školy chodím rád. Ve svých věcech si udržuju pořádek. Nejraději ze všeho si hraju se svými kamarády. Nemám rád když na mě někdo kvůli něčemu křičí. Z ovoce mi nejvíc chutná mango a ve volném čase s oblibou šplhám po mangovníku.U nás doma a sbírám zralé plody, o které se pak rozdělíme s kamarády. Rád hraju fotbal a vyrábím míče, s kterými si pak s kamarády hrajeme. Moje oblíbená pochoutka je zmrzlina. K jídlu mám nejradši maso a poshov. Z barev se mi nejvíc líbí modrá.
Žiju se svou babičkou z otcovy strany. Moje máma umřela a otec se o mě nechtěl sám starat, tak mě nechal u ní. Málokdy naší rodině přispívá nějaké peníze. Doma nás žije dohromady šest. Babička, já, tři moji bratranci a můj nevlastní bratr. Bydlíme v hliněném domě s plechovou střechou, kam za silných dešťů zatéká. Hlavní zdroj našich příjmů je zemědělství. Babička pracuje na našem poli, kde pěstuje plodiny na jídlo a přebytky prodává. Má také nějaké avokádovníky a úrodu z nich prodává lidem z naší komunity. Dodatečně také plete košíky. Rodiče mých bratranců zemřeli, proto se o ně také stará babička. Pravidelně se účastní událostí v naší komunitě. Navštěvuje pohřby, zasedání ohledně budoucího rozvoje, a další. Pro vodu chodíme k prameni, který je od našeho domu asi kilometr a půl daleko. Do školy chodíme pěšky dva kilometry. Jsme nábožensky založení a společně chodíme do kostela. Babička pro nás v tuhle chvíli nemá žádné plány plány do budoucna.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®