Toto dítě již svého "adoptivního rodiče" našlo. Na pomoc čekají další dívky a chlapci, kteří nemohou chodit do školy a potřebují vaši pomoc. Pomozte jednomu z nich.
Chci adoptovat na dálku
7 000 Kč / rok
Gilbert Oringi (námezdní dělník)
Monica Erumbi (farmářka)
bratr Charles Mande (15 let)
bratr David Oweka (13 let)
bratr Emmanuel Kirida (12 let)
sestra Teopista Nandudu (6 let)
sestra Christine Amonyi (3 roky)
St. Kizito P/s
2. třída ZŠ
angličtina
učitelka
hraní vybíjené a na schovávanou
Jmenuji se Everine, je mi 11 let a chodím do druhé třídy. Protože už jsem tak velká a mám pět sourozenců, pomáhám doma mamince se vším, co je třeba, hlavně nosím vodu a myju nádobí. Když mám volno, jdu si hrát s kamarády. Nejčastěji hrajeme na schovávanou a vybíjenou. Při hrách jsem se naučila rychle běhat, takže když máme ve škole závody, bývám jedna z nejrychlejších. Ve škole mi to jde dobře, snažím se, abych všemu opravdu porozuměla. Jednou bych totiž chtěla taky učit. Krásné je, když se kolem zpívá a tančí, to se pak ráda přidám!
Bydlím s maminkou a pěti sourozenci. Tatínek od nás před třemi lety odešel, jen jednou za čas nám pošle nějaké peníze. Možná neunesl, že se moje nejmladší sestřička Christine narodila s velkými zdravotními obtížemi a musela hned na operaci. Doteď musí často docházet k lékaři, ale zdá se, že je vše na dobré cestě, dokonce už chodí a hraje si s námi. Maminka se snaží, aby sehnala peníze na lékařskou péči, školné a další nezbytné výdaje. Výhledově budeme také potřebovat opravit dům, nebo nám doslova spadne na hlavu. Je dobré, že si jídlo můžeme pěstovat sami, máme i kozu, ale na všechno to nestačí. Nejstarší Charles proto přestal chodit do školy a shání práci, kde se dá. Čas od času se nám peněz opravdu nedostává, to pak nemůžeme ani chodit do školy. Ve třídách jsme proto skoro nejstarší.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®