Toto dítě již svého "adoptivního rodiče" našlo. Na pomoc čekají další dívky a chlapci, kteří nemohou chodit do školy a potřebují vaši pomoc. Pomozte jednomu z nich.
Chci adoptovat na dálku
4 900 Kč / rok
Ramesh Naik (pomocný dělník)
Radha Naik (žena v domácnosti)
bratr Manoj Naik (10 let)
Karnataka Public School
2. třída ZŠ
kannadština, matematika
učitelka
tanec
Jmenuji se Manyashri, ve škole dosahuji dobrých výsledků. Mým mateřským jazykem je kannadština V letošním roce jsem ukončila první ročník školní docházky. V rámci systému procentního hodnocení školních výsledků jsem dosáhla 84%. Při nedávné školní slavnosti jsem se zúčastnila tanečního vystoupení. Prý jsem poněkud uzavřenější povahy. Ve volném čase se svým bratrem ráda hraji hru „na schovávanou“. Můj bratr mi také někdy pomáhá s řešením matematických úkolů; matematika patří k mým oblíbeným předmětům. Doma pomáhám s nošením vody; k mým povinnostem patří také mytí nádobí a skládání vypraných a usušených oděvů. S maminkou máme velice hezký vztah. Mými oblíbenými jídly jsou puri a bhaji. Nejraději nosím tričko a kalhoty.
Pocházím ze čtyřčlenné rodiny. Žijeme v domě, jenž patří babičce z matčiny strany. Můj otec pracuje jako dělník na polích, která patří různým lidem. Zpravidla převáží hlínu, kamení a další materiály na potřebná místa. Pracuje za denní mzdu a během období dešťů je bez práce. Já i můj bratr chodíme do školy. Maminka je v domácnosti. Jediným zdrojem příjmu naší rodiny je otcův výdělek. Vzledem k tomu, že v poslední době došlo k nárůstu cen potravin, je pro nás velmi nesnadné zajistit dostatek prostředků k úhradě běžných rodinných výloh. Dům, ve kterém žijeme, má jen velmi skromné vybavení – není v něm ani toaleta. Byli bychom rádi, kdybychom mohli získat nějaký příspěvek na naše vzdělání.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®