Toto dítě již svého "adoptivního rodiče" našlo. Na pomoc čekají další dívky a chlapci, kteří nemohou chodit do školy a potřebují vaši pomoc. Pomozte jednomu z nich.
Chci adoptovat na dálku
4 900 Kč / rok
Sunil D Souza (námezdní dělník)
Jyothi D Souza (bez zaměstnání)
bratr Sujan Anthony D Souza (11 let)
Government Higher Primary School
2. třída
angličtina
učitelka
hraní s míčem
Dobrý den, jmenuji se Sujitha a chodím už do 2. třídy. Říkají o mně, že jsem milé a šikovné děvče. Mám ráda legraci a umím lidi rozesmát. Ve škole mě všechno baví, učitelé mě chválí. Mám z toho radost, protože bych jednou chtěla být učitelkou. Když mám splněné úkoly, hraju si venku s kamarády nebo si prohlížím obrázky různých zvířat a ptáků, medvědů, vlků, papoušků, orlů a tak. Největší radost mi udělá, když maminka po delší době udělá moje oblíbené skopové maso. Bylo by to úžasné, kdybych ho mohla mít častěji, ale nechci si stěžovat. V neděli chodíme na mši a katechismus. Těším se na moje narozeniny, které budou v lednu! Dostanu nové šaty a budu moc rozdávat čokoládu hostům!
Náš domek se nachází ve vesnici Lakkavalli. Bydlíme tu i s babičkou, a tak je nás tu celkem hodně – pět. Tatínek pracuje jako námezdní dělník, takže záleží, zda si najde nějakou manuální práci, kterou by mohl dělat. Jeho práce je hodně nepravidelná. Nikdy to nestačí na všechny věci, které bychom potřebovali, ale snažíme se to nějak zvládat. Maminka pracovat nemůže, protože se musí starat o babičku. Rodiče by si moc přáli, abychom měli dobré vzdělání a do budoucna se naučili i s počítačem. Říkají, že se doba mění a že asi bez těch počítačů si v budoucnu nenajdeme dobrou práci. Já už ten počítač párkrát viděla na úřadech a v kanceláři CMSSS, tak snad mě to na vysoké škole také naučí. Moc bych si přálo studovat až na vysoké škole. (MB)
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®