Toto dítě již svého "adoptivního rodiče" našlo. Na pomoc čekají další dívky a chlapci, kteří nemohou chodit do školy a potřebují vaši pomoc. Pomozte jednomu z nich.
Chci adoptovat na dálku
8 500 Kč / rok
Roční příspěvek na podporu dítěte se speciálními potřebami je vzhledem k vyšším nákladům na vzdělání vyšší než u dítěte bez zdravotního postižení. Více informací
Asadi Muzira (učitel)
Aisha Nangobi (farmářka)
bratr Mukusin Muzira (20 let)
sestra Azifa Kyoyagda (18 let)
bratr Akram Ssemakula (16 let)
bratr Fatih Maganda (9 let)
bratr Abdul Shakul Muzira (3 roky)
Buckley High
1. třída ZŠ
psaní
učitel
hraní vybíjené
Ahoj, jmenuju se Abdul a jsem v první třídě. Moc rád chodím do školy s ostatními dětmi. Pokud by si mě někdo vybral, mohl bych začít navštěvovat speciální školu pro hluchoněmé, kde bych se naučil víc. Škola je 23 kilometrů od nás a je internátní. Dospělí mě chválí, že jsem přátelský a pracovitý. Občas ale se na mě rodiče zlobí, když zapomenu něco důležitého udělat a začnu si hrát s ostatními dětmi. Nejvíc mě baví fotbal. Rád ho hraju a také se na něj dívám v televizi.
Dům, kde žijeme, má čtyři místnosti a plechovou střechu. V naší rodině je šest dětí a všichni kromě nejstaršího a nejmladšího bratra navštěvují školu. Školné je pro naši rodinu často neúnosné a nejstarší bratr kvůli tomu musel přestat studovat. Nás táta u sebe v práci nedostává moc zaplaceno, ale říká, že mu to Bůh oplatí. Pracuje na náboženské škole a učí tam arabštinu. Doma se všichni společně modlíme. Společně taky pracujeme na zahradě. U nás na pozemku pěstujeme kukuřici, fazole a maniok pro vlastní spotřebu. Co zbude, to prodáme. Kakao a kávu naopak máme hlavně na prodej. Rodiče si moc přejí našetřit na krávu – jednak bychom mohli pít mléko sami, ale také si přivydělat prodejem. (PS)
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®