Denis (stavební dělník)
Jekatěrina (rodičovská dovolená)
bratr Alexandr (5 let)
bratr Andrej (1 rok)
ZŠ, Děrkovščina
5. třída ZŠ
matematika, tělocvik
lékařka
vyrábění z papíru, kreslení, zpěv, šití hraček, stavebnice Lego a mozaiky
Dobrý den, jmenuji se Dariya. Chodím do 5. třídy, jsem jedničkářka. Ve volném čase se mi líbí věnovat se tvůrčí činnosti, také chodím ve škole do jazykového kroužku a do kroužku robotiky. Ještě mě baví kreslit a šít hračky. Povahově jsem dobrosrdečná, přátelská, komunikativní, laskavá, pečlivá a velmi zodpovědná. Mám ráda zvířata, doma máme kočku. Mám velmi mnoho kamarádek a ráda se s nimi stýkám. Navštěvuji hodiny náboženství v kostele, během mše svaté čtu žalmy.
Když mi byly 3 roky, moji rodiče se rozvedli. Ale později se maminka znovu vdala a nyní tak žiji ve svorné a početné rodině. Jsem nejstarší dítě a mám dva bratry. Alexandr a Andrej jsou momentálně s maminkou doma. Máme se navzájem velmi rádi. Naši rodiče jsou velmi hodní: mamince je 32 let, je na rodičovské dovolené; tátovi je 33 let, pracuje jako hlídač. Biologický otec se se mnou vídá jen málokdy, i když bydlí ve stejné obci, nijak nám nepomáhá. S bratry a rodiči si rádi hrajeme fotbal, spolu s nevlastním tátou děláme palačinky. V létě jezdíme s rodiči na piknik do lesa, v zimě rádi sáňkujeme. Každý víkend navštěvuje babičku s dědečkem a také chodíme do kostela. Naše oblíbené svátky jsou narozeniny, Velikonoce a Vánoce.
Fakta o zemi
Charitní programy v Bělorusku reagují na velkou sociální tíseň rodin zejména na vesnicích. Děti z chudých rodin žijí nejen v materiální nouzi, ale také bez možnosti rozvíjet svůj talent a trávit hodnotným způsobem volný čas. Naše pomoc má v Bělorusku ještě další rozměr – umožňuje lidem získat zkušenosti s fungováním demokratického systému.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®