Toto dítě již svého "adoptivního rodiče" našlo. Na pomoc čekají další dívky a chlapci, kteří nemohou chodit do školy a potřebují vaši pomoc. Pomozte jednomu z nich.
Chci adoptovat na dálku
4 900 Kč / rok
Staney (malíř)
Dorthy (nezaměstnaná)
Karnataka Kannada pry school Shanthinagar, Mysore
2. třída ZŠ
angličtina
doktorka
hraní si s kamarády
Ahoj, jmenuju se Immaculate, ale můžete mi říkat Mary. Obvykle toho moc nenapovídám, ale vám velice ráda o sobě něco málo řeknu. Chodím na základní školu do 2. třídy. Baví mě angličtina a chci se v ní neustále zlepšovat. Když totiž budu umět dobře anglicky, tak můžu jít potom studovat do zahraničí. Chci se stát doktorkou a bavilo by mě třeba pomáhat lidem v zahraničí. Ve třídě mám taky spoustu kamarádů. Nikdy se nenudíme, ale o přestávkách nemůžeme tak vyvádět jako po škole, když si jdeme hrát ven. Ještě ale než mě maminka pustí ven, tak musím splnit své povinnosti. Nanosit vodu a pověsit vyprané prádlo. Venku hrajeme spoustu her nebo tancujeme do hudby. Musím si ale dávat pozor na to, kolik je hodin. Nechtěla bych jít domů po tmě. Většinou má maminka už navařeno, když se vrátím. Pokaždé se najím až k prasknutí – hlavně když máme kary s vejci.
Moji rodiče to nemají s prací snadné. Tatínek je malířem, ale v období dešťů nemá žádné zakázky a musí si hledat pokaždé náhradní zaměstnání. Maminka je nezaměstnaná, ale občas pracuje pro cizí rodiny a dělá třeba dělnici nebo vypomáhá v domácnosti. Proto máme nepravidelný příjem a je pro nás velmi obtížné pokrýt náklady, hlavně ty spojené se školou. Nemáme vlastní bydlení a žijeme v podnájmu ve slamu. Maminka má ještě k tomu problémy se štítnou žlázou a musíme platit za léky. Tatínka trápí časté bolesti nohy, takže je dost možné, že v budoucnu už nebude schopný vykonávat své povolání tak dobře jako nyní.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®