Tento student již svého "adoptivního rodiče" našel. Na pomoc čekají další dívky a chlapci, kteří nemohou chodit do školy a potřebují vaši pomoc. Pomozte jednomu z nich.
Chci adoptovat na dálku
8 500 Kč / rok
Mbowa Christofer (veterinární referent)
Nanyondo Florence (rolnice)
bratr Wasswa Mike (24 let)
bratr Simon Peter Kato (22 let)
bratr Kamya Mathias (20 let)
sestra Nakityo Immaculate (18 let)
sestra Nakaggwa Esther (16 let)
sestra Namusisi Stella (14 let)
St Mbaga Major seminary
1. ročník teologie
morální teologie
kněz a učitel
zpěv, tenis & stolní tenis
Ahoj, jmenuji se se Martin. Je mi 26 let a studuji prvním rokem teologii. Můj oblíbený předmět je morální teologie. Říkají o mně, že jsem pokorný, disciplinovaný, inteligentní a upřímný. Ostatním se umím otevřít. Při rozhovoru působím živě. Zajímá mě hudba, proto zpívám v seminárním sboru, ale na hudební nástroje se stále učím. Hraju rád tenis i stolní tenis. Miluju vtipy, dělám si rád legraci. Snažím se být co nejpilnější. Zúčastňuji se všech aktivit. Mám moc rád přírodu. Doma pomáhám s okopáváním.
V rodině nás je 12. Babička, maminka, tři tety – maminčiny sestry, já, pět mých sourozenců a neteř. Rodiče žijí odděleně. Tatínek si vzal jinou ženu z církve. Maminka se vrátila k rodičům se všemi svými dětmi. Mých pět sourozenců chodí do školy s podporou maminky i tatínka. Moje tety také chodí do školy s maminčinou podporou. Naše rodina závisí hlavně na tom, co doma vypěstujeme a na tom, co maminka vydělá, když odchází obchodovat s čerstvými potravinami a dělat jiné příležitostné práce. Po práci se vrací domů. Pěstujeme kávu, banány, fazole a kukuřici. Tatínek vede křesťany ve farnosti. Většinu času jsem ve škole, jen o prázdninách se vracím domů a do farnosti. Jsem podporován programem UCDT. O prázdninách dělám drobnou práci, abych si něco vydělal.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®