Roční příspěvek na podporu dítěte se speciálními potřebami je vzhledem k vyšším nákladům na vzdělání vyšší než u dítěte bez zdravotního postižení. Více informací
Prabhakara (dělník)
Shashikala (žena v domácnosti)
bratr Prajwal (15 let)
sestra Pranamya (11 let)
Daya Special School
2. stupeň speciální základní školy
umět se o sebe postarat
tanec
Ahoj, jmenuji se Pranitha a chodím do speciální školy, protože mám mentální postižení. Ve škole si ráda hraji s ostatními dětmi. Taky děláme různé výtvarné činnosti. Největší radost mám, když můžu tančit. Chodím tu i na terapii. Asistenti mi ukazují, jak se o sebe starat a společně to trénujeme.
Mám staršího bratra a mladší sestru. Maminka je doma a stará se o domácnost. Tatínek každý den chodí hledat práci. Vezme každou práci, kterou sežene, i když je těžká a za málo peněz. Zatím chodíme se sourozenci do školy a všichni v rodině si přejeme, aby to tak bylo i příští rok.
Dítě má mentální postižení.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®