Toto dítě již svého "adoptivního rodiče" našlo. Na pomoc čekají další dívky a chlapci, kteří nemohou chodit do školy a potřebují vaši pomoc. Pomozte jednomu z nich.
Chci adoptovat na dálku
4 900 Kč / rok
Madev Haslar (pomocný dělník)
Shashikala Haslar (žena v domácnosti)
bratr Tarun Haslar (13 let)
Government Higher Primary School
2. třída ZŠ
kannadština
lékař
kriket, kreslení
Jmenuji se Tejas, učení mě baví, mám k němu, a také k vypracovávání domácích úloh, dá se říci, tvůrčí přístup. S velkým zájmem se účastním i nejrůznějších akcí mimo výuku, jež naše škola pořádá. Mám i jistou dávku sportovního nadání – baví mě kriket. Další mojí zálibou je kreslení. Na jedné kreslířské soutěži pořádané školou jsem se umístil na druhém místě. Nyní už dokážu přečíst některá slova. Společně se svým bratrem často jezdím na kole. Mám psa, mám ho rád a mám radost, když mu mohu „podstrkovat“ různé dobroty, třeba piškoty. K večeru s ním chodívám na procházky. K mým domácím povinnostem patří pomoc s různými domácími pracemi. Názory svých rodičů plně respektuji.
Pocházím z pětičlenné rodiny. Můj otec má fyzický handicap (levou nohu má kratší) a z toho důvodu není schopen vykonávat žádnou těžkou práci. Není totiž schopen ani dost dobře stát na nohou. Pracuje jako pomocný dělník na pozemcích, kterré jsou ve vlastnictví jiných rodin – pomáhá při pletí, sklizni, pomáhá s hnojením arekových a kokosových stromů. Je schopen pracovat jen půl dne denně; v důsledku svého handicapu bývá brzy unavený. V období dešťů většinou nepracuje a je doma. Moje maminka má problémy s krevním tlakem a neměla by být vystavena stresu. Žije s námi také moje babička, které je 60 let. Moji rodiče by nám dětem rádi umožnili získání kvalitního vzdělání, ovšem za současné ekonomické situace by to bylo velice obtížné, ne-li nemožné. Byli bychom proto rádi za nějaký příspěvek pro tento účel.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®