Toto dítě již svého "adoptivního rodiče" našlo. Na pomoc čekají další dívky a chlapci, kteří nemohou chodit do školy a potřebují vaši pomoc. Pomozte jednomu z nich.
Chci adoptovat na dálku
7 000 Kč / rok
Kirya Ronald (Mechanik)
Nakato Agnes (Práce v zemědělství)
New Homeland Nursery & P/s
1. třída ZŠ
Matematika
Učitel
Hraní fotbalu, hra na schovávanou
Ahoj, jmenuju se Timothy a v srpnu mi bude osm. Před cizími lidmi se trochu stydím, mám ale moc rád svou maminku, a vždycky když se vrátím ze školy, chci trávit čas s ní. Ve škole se mi daří. Když se mě někdo na něco zeptá, pečlivě si odpověď promyslím, než odpovím. Svou školní práci dělám hned jak můžu, abych si pak mohl jít hrát s kamarády. Nejradši ze všeho hraju fotbal, vždycky mám radost, když se mi povede dát gól. Když se mi něco nedaří, snadno se naštvou a občas se s kamarády peru. To dospělí nevidí rádi. K jídlu mám nejradši ovoce, konkrétně jablka. Mojí úplně nejmilejší pochoutkou je cukrová třtina.
Doma bydlíme čtyři. Já, moje maminka, babička a teta. Hlavní slovo má moje babička, která je už ale stará. Táta a máma už spolu nejsou a táta se od nás odstěhoval. Nepodporuje nás, sotva uživí sám sebe. Má zdravotní problémy a léčba je drahá. Má nemocné oko a doktoři mu řekli, že bude nutné ho odstranit, snaží se tedy našetřit peníze, aby si mohl dovolit zaplatit operaci. Dokud s námi ještě táta bydlel, většina peněz šla na jeho léčbu, a proto jsme si nemohli dovolit platit školné pro mě. To je důvod, proč jsem teprve v první třídě. Moje máma a babička pracují většinu času na poli, kde pěstují plodiny, abychom měli co jíst. Máma má také malý stánek, kde prodává zeleninu, abychom měli nějaké peníze. Do školy chodím každý den jeden a půl kilometru daleko. Do budoucna, pokud našetříme dost peněz, bychom chtěli pořídit víc slepic a založit chov.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®