Roční příspěvek na podporu dítěte se speciálními potřebami je vzhledem k vyšším nákladům na vzdělání vyšší než u dítěte bez zdravotního postižení. Více informací
Devaraj (dělník)
Ambika (dělnice)
sestra Divya D (15 let)
Taranga Deaf and Dumb School
6. třída ZŠ
angličtina
učitel výtvarné výchovy
kreslení a tvoření z papíru
Dobrý den, jmenuji se Goutham a chodím do 6. třídy. Ve škole mě nejvíce baví kreslení, rád něco vymýšlím a tvořím, třeba výrobky z papíru. Asi i proto bych se jednou chtěl stát učitelem výtvarné výchovy. Po škole si s ostatními dětmi hraji venku, nejradši mám míčové hry, protože jsem v nich celkem dobrý. Čas trávím také prací na zahradě u našeho internátu, kde často pomáhám.
Maminka, tatínek, sestra a já bydlíme v pronajatém domku (během školního roku bydlím na internátě). Tatínek chodil za prací a vydělával, pak ale jednou spadl v práci ze stromu a pochroumal si nohu. Zlomená noha mu už dobře nesrostla, takže teď nevydrží dlouho stát ani chodit. Je proto tedy skoro pořád doma a bez práce. Stará se o nás teď hlavně maminka, která se snaží vzít každou práci, kterou může a zaopatřit nás.
Dítě má sluchovou vadu.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®