Roční příspěvek na podporu dítěte se speciálními potřebami je vzhledem k vyšším nákladům na vzdělání vyšší než u dítěte bez zdravotního postižení. Více informací
Richard (nepracuje)
Charmine (žena v domácnosti)
Karunya Special School, Padubidri
2. třída ZŠ
být soběstačný
vybarvování
Ahoj, jmenuji se Jaden a chodím do druhé třídy. Mám potíže s řečí a učením, proto chodím do speciální školy, kde chodím i na logopedii a behaviorální terapii. Ve volném čase si ze všeho nejraději vybarvuji. Až vyrostu, tak bych se o sebe chtěl umět sám postarat.
Tatínek dříve pracoval v hotelu, kvůli vážným problémům s ledvinami ale nyní nemůže pracovat a každý týden chodí na dialýzu. Maminka je neslyšící a má deprese. Bydlíme v domě u dědečka. Náš jediný příjem je dědečkův důchod, občas nám pomůže církev nebo laskaví jednotlivci. Rodiče by si pro mě moc přáli lepší budoucnost.
Chlapec má poruchu řeči a specifické poruchy učení.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®