Roční příspěvek na podporu dítěte se speciálními potřebami je vzhledem k vyšším nákladům na vzdělání vyšší než u dítěte bez zdravotního postižení. Více informací
Nagaraj K.S. (zemřel)
Padmavathi (práce v zemědělství)
sestra Nandita N. (10 let)
Government Kannada Medium School
4. třída ZŠ
nauka o životním prostředí, kannadština
učitelka
vyrábění
Ahoj, jmenuji se Manasa a chodím do čtvrté třídy. Do školy se každý den těším, mé oblíbené předměty jsou nauka o životním prostředí a kannadština. Až vyrostu, tak bych se chtěla stát učitelkou pracovní výchovy. Ve volném čase ráda kreslím a vybarvuji obrázky, baví mě také závodit v běhu. Mamince doma pomáhám s mytím nádobí.
Tatínek bohužel nedávno zemřel. Od té doby se o nás stará jenom maminka. Ta pracuje jako dělnice za denní mzdu v zemědělství a přivydělává si ještě loupáním arekových ořechů. Nemáme žádný jiný zdroj příjmu. Pro maminku je velmi těžké se o nás postarat.
Dívka má specifické poruchy učení.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®