Toto dítě již svého "adoptivního rodiče" našlo. Na pomoc čekají další dívky a chlapci, kteří nemohou chodit do školy a potřebují vaši pomoc. Pomozte jednomu z nich.
Chci adoptovat na dálku
8 500 Kč / rok
Roční příspěvek na podporu dítěte se speciálními potřebami je vzhledem k vyšším nákladům na vzdělání vyšší než u dítěte bez zdravotního postižení. Více informací
Bugosi Awali (mechanik)
Ishadi Mwasiti (rolnice)
sestra Namukose Saida (11 let)
sestra Kawala Shamina (8 let)
sestra Hirati Monic (3 roky)
sestra Ishadi Mwasiti (1 rok)
Nastoupí do Buckely High School.
školka
zatím ještě neví
mechanik
fotbal
Já se jmenuji Shafiki a je mi 7 let. Mám rád legraci a taky rád ochutnávám různá jídla, zvlášť naše místní. O všechno se zajímám a když něčemu nerozumím, ptám se na to pomocí znakové řeči. Mám klidnou povahu a málokdy se rozzlobím. Doma si povídáme s mámou a tátou o všem možném, co mě přes den potkalo, oni oba znakové řeči rozumí. Taky rád chodím s kamarády třeba nakupovat anebo na návštěvu k sousedům a tak. A v pátek se vždycky chodím modlit do mešity.
Je nás doma sedm, já, moji rodiče a moje čtyři sestřičky, dvě jsou starší a dvě mladší než já, takže jsem jediný kluk. Bydlíme v pronajatém domku a máme kousek půdy, na které pěstujeme plodiny pro naši potřebu. Tatínek pracuje jako automechanik a dostává peníze za odvedenou práci. Když žádná není, pracuje doma na zahradě. Rodiče by chtěli ušetřit nějaké peníze, aby nám mohli postavit vlastní domek. Ještě pomáhají ve vesnici uklízet cesty a čistit zdroje vody, my si pro vodu chodíme do místního vrtu. Já kvůli svému postižení nechodím do normální školy, protože se tam neumím dorozumět a naši by moc chtěli, abych se dostal do speciální školy pro hluchoněmé děti a mohl se učit jako ostatní.
Již od roku 1993 realizuje Arcidiecézní charita Praha (dále Charita Praha) v rozvojových zemích řadu projektů. Největším z nich je program Adopce na dálku®, jehož cílem je poskytování vzdělávání a zdravotní péče nejchudším dětem, stejně tak podpora širších komunit (jak obyvatel, tak místního prostředí, okolí a vybavenosti), v kterých tyto děti žijí. Aby bylo naše úsilí co nejúčinnější, je třeba dodržovat základní pravidla rozvojové spolupráce a přistupovat citlivě ke kultuře, ve které příjemci pomoci žijí.
Podmínky a pravidla zahraničních projektů a rozvojového programu Adopce na dálku®
zahraniční projekty, Adopce na dálku®